In een vrijblijvend gesprek inventariseren wij samen jouw behoeften en zaken waar je tegenaan loopt. We gebruiken dit gesprek natuurlijk ook om te kijken of er een klik is. Want ook dat is een belangrijke basis voor vertrouwen en een fijne en effectieve samenwerking. Mocht er een match zijn, dan praten we verder over de invulling van onze samenwerking. Dat kan in de vorm van een project of meer op continu basis in de vorm van een pakket diensten op maat. Hoe beter ik jou kan ontzorgen, hoe meer jij je kunt richten op de bloei en groei van jouw bedrijf. Ik vind het super belangrijk om transparant en open te zijn. En om elkaars verwachtingen uit te spreken, zodat wij ze goed kunnen managen. Kortom, alles begint met een goed gesprek!

De vervolgstappen

  • Offerte opstellen: diensten(pakket), aantal uren en tarief.
  • Werkafspraken maken waarin zaken worden vastgelegd als: frequentie en wijze van overleg (live, telefoon en/of Skype), planning (doelstellingen, taken, prioriteiten), evaluatie- en terugkoppeling momenten, uitwisseling van documenten (via de cloud of email), op afstand werken en/of bij jou op kantoor etc.
  • Proefperiode (3 maanden) starten om elkaars werkwijze te ervaren en op elkaar af te stemmen en om vertrouwen op te bouwen; na 2 maanden plannen we een evaluatie moment in.